Po przerwie ruszają Punkty Cyfrowego Wsparcia Seniora dla mieszkańców Warszawy. Zapraszamy osoby w wieku 60+, które nie radzą sobie z obsługą urządzeń cyfrowych (tablet/smartfon/laptop) do udziału w INDYWIDUALNYCH konsultacjach z Doradcą Cyfrowym. Porady mogą dotyczyć podstaw pracy z tymi urządzeniami bądź zagadnień bardziej zaawansowanych.
Jeśli więc nie wiesz co to jest Internetowe Konto Pacjenta, nie wiesz jak usunąć SMS, nie potrafisz przesłać zdjęcia, nie wiesz o co chodzi z mediami społecznościowymi takimi jak Facebook czy Instagram, chciałbyś płacić przez internet, ale się boisz, nie potrafisz używać komunikatorów (WhatsApp/Messenger), nie masz pojęcia jak pobrać aplikację, to zapraszamy do nas!
Zajęcia są indywidualne, to znaczy, że na zajęciach jesteś tylko Ty i Doradca – nie musisz się wstydzić, że czegoś nie wiesz i nie jesteś oceniany. Nasi Doradcy pracują z seniorami od dłuższego czasu, wiele już widzieli i brak jakiś umiejętności nie jest dla nas niczym zaskakującym ani dziwnym.
Tłumaczymy tyle razy ile będzie to konieczne, nigdzie się nie śpieszymy, pomagamy pisać notatki, dostosowujemy tempo przekazywanej wiedzy do możliwości każdego uczestnika.
Sądzisz, że nie dasz rady się tego wszystkiego nauczyć? Słyszeliśmy to już tyle razy i wiemy, że to nieprawda! My Cię nauczymy.
Porady są BEZPŁATNE.
Zajęcia odbywają się w następujących lokalizacjach:
- Centrum Kultury Wilanów ul. Kolegiacka 3 oraz ul. Radosna 11 (WILANÓW)
- Bibliotece Publicznej Dzielnicy Ursus – Filia “Niedźwiadek” ul. Keniga 14 (URSUS);
- Terminalu Kultury Gocław ul. J. Nowaka-Jeziorańskiego 24 (PRAGA PŁD)
- Klubie Kultury Seniora ul. Pawlikowskiego 2 (PRAGA PŁD)
- Klubie Przy Lasku ul. Lasek Brzozowy 2 (URSYNÓW).
Na zajęcia obowiązują zapisy. Zapisy są możliwe:
- telefonicznie pod numerem: 720-997-026, przy czym zapisy telefoniczne odbywają się wyłącznie w poniedziałki i czwartki w godz. 17:00 – 20:00.
- mailowo: fundacja@nika.org.pl
- on-line należy kliknąć w ten link i uważnie wykonywać polecenia pojawiające się na ekranie: ZAPISY ON LINE
Zasady projektu:
- Porady trwają 40 min. więc należy przyjść ze spisanymi na kartce pytaniami, żeby nie tracić czasu na ich formułowanie na miejscu.
- Należy przynieść ze sobą urządzenie, które budzi wątpliwości. Poza tym warto zabrać ze sobą notatnik i długopis.
- Wprowadzony został limit 15 spotkań przysługujących każdej osobie. Limit można wykorzystać do 30 czerwca 2024 r.
- Można się spotykać z Doradcą nie częściej niż 2 razy w miesiącu. W wyjątkowych przypadkach można prosić o trzecie spotkanie w miesiącu, ale decyzja o nim leży w gestii Doradcy.
- Porady obejmują wskazówki dotyczące obsługi urządzeń i ich konfiguracji na różnym poziomi zaawansowania. Natomiast nie udzielamy porad dotyczących serwisu technicznego urządzeń.
- Jeśli nie można przyjść na umówione spotkanie istnieje obowiązek odwołania wizyty. Porady nieodwołane lub odwołane na mniej niż 24 h wliczają się w limit 15 spotkań. Spotkanie można odwołać telefonując w godzinach zapisów bądź wysyłając SMS bezpośrednio do Doradcy: tj. pod nr. 452-275-906 (jeśli porada była umówiona w Ursusie) lub pod nr. 720-997-026 (jeśli porada było umówiona w innej lokalizacji).
Zadanie jest finansowane ze środków M.ST Warszawy.